.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بي توجهي به مصوبات سفر رئيس جمهور يكي از معضلات جدي مديران

امام جمعه بابل « بي توجهي به مصوبات سفر ریاست جمهوری » را یکی از معضلات جدي دستگاه هاي اجرایی عنوان كرد و افزود : کارهای انجام شده در اين خصوص اصلاً مطلوب نیست و در شهرستان بابل هم رونقی در این زمینه مشاهده نمي شود .

حسن روحانی در گفتگو  با ايسنا بر اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری تاكيد کرد و گفت : مصوبات خوبی در زمینه هاي عمرانی و خدماتی پيش بيني شده است كه بايد يكي از اولويتهاي اصلي استان اجرایی کردن این مصوبات باشد.


وی « بي توجهي به مصوبات سفر ریاست جمهوری » را یکی از معضلات جدي دستگاه هاي اجرایی عنوان كرد و افزود : کارهای انجام شده در اين خصوص اصلاً مطلوب نیست و در شهرستان بابل هم رونقی در این زمینه مشاهده نمي شود .


امام جمعه بابل با بيان اينكه مشکلات بخش کشاورزی باعث دلزدگی کشاورزان شده است ، تصریح کرد : 40 درصد زمین ها از زیر کشت شالی و برنج خارج شده و به زیر کشت باغی رفته است که این حقیقتاً برای استانی که بخش قابل توجه ای از برنج کشور را تهیه می کند خسارت بسیار بزرگی است .


روحانی به صنعتی شدن استان اشاره کرد و گفت : صنعتی کردن استان باعث رونق و شکوفایی استان می شود و از این طریق می توانیم بیکاری را در استان ساماندهی دهیم .

وی در ادامه موضوع ساماندهي زباله را يك بحث جدي در حفاظت از محیط زیست استان عنوان كرد و گفت : متاسفانه بي توجهي مسئولين در اين خصوص باعث شده كه در منطقه جنگلی درازکلا شیرابه های ناشي از زباله برای روستاییان مشکلاتی را به وجود آورده است .


امام جمعه بابل با انتقاد از كم توجهي به ساماندهي فاضلاب شهري افزود : در شهرستان بابل شبکه داخلی فاضلاب راه اندازی شده ولی متأسفانه تصفیه خانه با مشکلات زیادی مواجه بود که در حال حاضر در آن پلمپ شده است .


روحانی خاطرنشان كرد: دستگاه های اجرایی باید تمام توان و ظرفیت خود را در قسمت اجرایی کردن طرح ها قرار دهند ولی متأسفانه در این قسمت از خودشان جدیت نشان نمی دهند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1387
از امام جمعه عزیز شهرمان تشکر میکنم که به فکر شهرمان هستند از مسولین محترم دیگر هم انتظار تحرک بیشتری می رود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.